top of page

הפרויקט הראשון שלי

בקיץ האחרון סיימתי את לימודי והחלטתי שאני לא מתמהמהת וישר קופצת למים, פן יתגנב חשש או חוסר ביטחון לליבי. אז התייעצתי ונעזרתי ופתחתי את הדף העיסקי שלי - קאזה סטוריה.

וכך, עם המון רצון טוב לשינוי, התרגשות רבה וחששות למרות הכל... קיבלתי הודעה מניצן שהם מבקשים להיפגש. החיבור היה מיידי, חייכנו ויצאנו לדרך. (מנצלת כבר את "הבמה" להודות לכם על ההזדמנות והאמון שנתתם בי. תודה). ובכן, הבית הוא של טל וניצן, זוג צעיר עם שתי בנות מתוקות להפליא.

דירה מקסימה בחיפה, עם נוף כמו שרק בחיפה יכול להיות. הם רכשו אותה לפני שנתיים וחיכו (לי ?) לסדר אותה לבית נעים שיתאים לסגנון ולצרכים שלהם.

הצורך העיקרי היה לסדר את קומת הסלון ופינת האוכל, המעבר של חדר המדרגות לקומת חדרי השינה ופינת המשפחה. התקציב עמד על כ- ₪ 23,000.

גאה להציג את העבודה הראשונה שלי, שאמנם נעשתה כבר לפני חצי שנה אבל רק עכשיו הגעתי לצלם אותה.... והרי התמונות של לפני ואחרי....

גם בפרויקט הזה הכנתי תיקייה בפינטרסט שתיתן לי ולזוג השראה, כמובן שבזמן העבודה היחידים שיכולים לראות אותה הם רק אנחנו (אנוכי והזוג המקסים) ועכשיו משסיימתי את הפרוייקט גם לכם מגיעה הצצה על הרעיונות שעזרו לי להגיע לרעיונות עיצוב בבית.

https://www.pinterest.com/solara69/%D7%A8%D7%A2%D7%99%D7%95%D7%A0%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%A0%D7%99%D7%A6%D7%9F-%D7%95%D7%98%D7%9C/

הנה עוד כמה תמונות שצילמתי... אשמח לשמוע מה דעתכם..

bottom of page