top of page

מפי עוללים

שלום לכולם, שמי שחר ואני הבת של צילי...

בין אם ידעתם ובין אם לא אני המקימה והמפעילה של הבלוג העוסק ביצירה ובעשייה של אימי.

הרעיון של לפתוח בלוג עיסקי לאמא שלי הגיע בעקבות קורס שלקחתי במסגרת לימודי לתואר הראשון בתקשורת הנקרא "שיווק באמצעות תוכן ובלוגים". במהלך הקורס למדנו בין היתר איך הופכים תשוקה וכישרון או עסק קטן ופעיל למשהו שהוא הרבה יותר גדול. במהלך הקורס נחשפנו לבלוגים שונים שהפכו לעסק פעיל בפני עצמם וקידמו בצורה כזו או אחרת את הדמות והחזון של מי שעומד מאחוריהם.

ההימצאות בקורס פתחה אותי לעולם שלם של בלוגים שלא היכרתי לפני ומתוך שיטוטים רבים בדפי האינטרנט השונים (ועם טיפ קטן מהמרצה) הגעתי לבלוג "ערן הגנן" (http://eranhaganan.com/). הבלוג עוסק בגן הירק האקולוגי אותו מגדל ערן בשדות נהלל הפסטורלים. הסיבה שבחרתי להתייחס לבלוג הזה היא שיתוף הפעולה שנוצר בין ערן לבת זוגתו עופרי שמוסיפה לבלוג מתכונים מופלאים שהיא מכינה עם חומרי הגלם המגיעים מהשדות של ערן. הכתיבה המשותפת של השניים בבלוג נתנה לי השראה והחלטתי לצאת מהצללים ולכתוב בעצמי בבלוג.

ולעיניננו...

לאחר מחשבה על יישום שיתוף הפעולה בינינו החלטנו אימי ואני שהאחריות שלי בבלוג ומחוצה לו תיהיה הום סטיילינג לדירות השכורות של חבריי שהתעניינו בעזרה שכזו, כמובן שעם גיבוי מלא ועזרה מצד המקצוענית.

כפי שפירסמתי בפוסט "דירה להשכיר" (http://shacharshitz.wix.com/casastoria#!דירה-להשכיר/c21kp/568a827d0cf2a658a3053ab1), אפשר להפוך דירה שכורה וזמנית לבית חם ואוהב שכיף ונעים לחזור אליו.

אז אם גם אתם נתקלים בקשיים לחמם את האווירה בדירתכם השכורה, דברו איתי!


bottom of page